Pages

Visit my original blog, too http://timeforbritain.wordpress.com/

Friday 30 December 2011

Challenging process of applying-UCAS

When you have your Personal Statement prepared, you can register in to use "UCAS APPLY". Do not worry-in fact, it isn't as complicated as it seems:)

First, read "Apply guide tour" and "How to apply section"

Then, you can register in to UCAS.

UCAS guide tour in Polish-It is the best polish guide tour-everything is thoroughly explained.

Now, I a little bit in the Polish language:

Some useful hints:

Płaciłem kartą walutową MasterCard WBK Bank Zachodni. Nie było problemy, można też płacić zwykłą kartą w złotówkach-pieniądze się przewalutują. Wzięło mi równe 22 funty-nie pobrali żadnej prowizji za przelew internetowy. Wpisałem dane w z karty: imię, nazwisko, numer karty i 3-cyfrowy numer z tyłu na karcie. Stronka  dotycząca kart walutowych: BZWBK

Referencje napisała mi moja nauczycielka z ang. Wpisałem jej dane i maila w polu referencji. UCAS wysłał jej maila z hasłem i loginem i link ze stroną na której miała się zalogować. Jak wkleiła referencje to okienko zmieniło się na czerwone.

W education są niektóre polskie licea, więc po prostu wpisałem High School I LO in Tarnow i dalem OK. Coś chyba wyskoczyło, ale zignorowałem to. Potem wyświetliło się wszystko bez problemu.

Predicted grades: Wpisalem srednia, bo inaczej sie nie dalo...Na stronie pisali, ze mozna opuscic, ale wpisalem.

Pay and Send: Dopiero po wypełnieniu wszystkich pól, będzie można wejść w tę zakładkę:)

No comments:

Post a Comment